Hullámvasúton görkorcsolyázni

 2011.02.18. 09:11

Először én is néztem, ki az és mit akar, de aztán a videót láttam, és világos lett minden. Illetve sötét. Kissé hajmeresztőnek tartom ugyanis, hogy egy sima sztenderd görkorcsolyával essek neki a világ bármelyik vidámparkjában található hullámvasútjának, pláne ha a budapestire gondolok, bár ez utóbbinál inkább a pálya miatt aggódok.

Nos, az illető, aki velem ellentétben kellően tökös volt és bevállalta a dolgot, még mindig él (legalábbis a videó elkészítésének végéig még életben volt). Nem tudom, a jövő mit hoz neki, ugyanis ezen kívül még több más rekordot is tart, többek között egy Porsche után kötve - szintén görkorcsolyával - 307 km/h sebességgel száguldott. Hogy mikor, azt nem tudom, valamikor 2009-ben lehetett a videó alapján. Szerintem nekem még mindig a kezemben lenne a kocsi hátsó szárnya, vagy amibe kapaszkodott. Itt azért kicsit kevesebbel ment: 90 km/h sebességet ért el.



Címkék: bizarr akció vidámpark görkorcsolya hullámvasút

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyushop.blog.hu/api/trackback/id/tr712668124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása