Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lehetett volna az is a címe, hogy néhány izgalmas (főleg) elektronikus felnőtt kütyü, mert kicsit szemezgettem a net által kínált házi barkács(kendács)-kütyükből. Egy részük veszélyes (sem férfiként, sem nőként nem közelíteném meg nemes szerveimet velük), jó részük eleve férfiaknak szól, és ennyi elég is az előjátékból, jöjjenek hát az izgalmas holmik!

1. Fleshlight input device

Elsőre nem látszik (csak kép alapján én sem gondoltam volna), de ez egy beviteli eszköz, vagyis a gépedet tudod vezérelni vele. Hogy pontos legyek, egy khm "bizonyos" játékprogramot, ami az eszközhöz jár (emelje fel a - z éppen szabad - kezét az, aki szövegszerkesztett vagy táblázatkezelt volna vele).

 

2. Rubbot

Ez a cucc ugyan nem gépre köthető, de szerintem simán belefér a hi-tech maszturbátorok kategóriájába. A videót megnézve szerintem mindenki rájöhet, hogy mire való, az biztos, hogy nincs az a pénz, amiért akár az ujjamat is benne tartsam.

 

3. SOM

Ne kérdezd, f*ngom nincs, minek a rövidítése, és ismerve a japánokat, nem is vagyok rá kíváncsi. A lényeg, hogy ez a fleshlight input device-szal pont ellentétesen működik, itt a munkakart (hehe) egy játék irányítja. Amiért jó: cserélhető a kar, így akár nőknek is remek eszköz lehet a magányos órákban.

 

4. X (kufirc-fotelnek nevezném)

Régebben azt mondták, hogy a szex egészséges, már csak azért is, mert - amennyiben jól csinálják - a jó kis testmozgásban akár az izomlázig is ki lehet fáradni. Nos, ezentúl nem, legalábbis annak, aki bevállalja ezt a helyettünk mozgó fotelt, amelyik láthatóan több pózt is ismer. Kérdés, lehet-e új figurát tanítani neki?

 

5. Area51 love doll

 

UFO-hívő férfiek milliárdjainak álma, ha már egyszer a földi nők elérhetetlenek számukra, akkor legalább az űrbéliek ne legyenek azok. Szóval itt ez a jó kis kék UFO-béjbi, 3 csodálatos csöccsel, tapadókorongos ujjakkal, vagina-alakú vaginával és szájjal, illetve segglyuk alakú füllel (gondolom sima segglyukat készíteni rá komoly kihívás lett volna).

 

6. Pussy snorkel

 

Először nem értettem: mi a francnak ez az elcseszett folytogatásos játékra hajazó cucc, ami nem csak hülyén néz ki, de még az orrot is eltömíti, aminek következtében még szex közben is horkoló hangot adhatunk ki magunkból. Aztán elolvastam. 2 dolog miatt van ez:

1. a víz alatt is nyalhasson a férfiállat, illetve ha kicsit mélyebbre fúrja a kis buksiját a combok között, akkor se fulladozzon;

2. nyalás közben ingerli a hölgyek csiklóját (te, Józsi, azt nem a nyelveddel kell?), így sokkal több és jobb orgazmusuk lesz.

Tudom, ez az utolsó kakukktojás, de szerintem annyira hülyén néz ki, hogy muszáj volt.

 

 



Címkék: geek szex kütyü bizarr zakkant

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyushop.blog.hu/api/trackback/id/tr932035780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friedmann Juci 2010.05.30. 22:37:07

úgy néz ki, mégis konzervatív vagyok. ójaj.

dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2010.05.30. 22:53:44

a baszófotel jó lenne, csak kéne bele valami kar, ami a kezemet a nő mellére teszi és ott körkörösen mozgatja. ez így túl fárasztó.

de azzal is beérem, ha udvarol helyettem a nőnek, és ráveszi, hogy beleüljön a fotelba.

reader613 2010.05.30. 23:44:54

folytogatás pontosjé bazmeg

Intizar 2010.05.30. 23:51:27

Szerintem ennél még egy (elfojtottan) pedofil-szadista-fetisiszta szerzetes teljes mértékig képzeletbeli nemi élete is közelebb áll a nemiséghez és az élethez.

AvgDvl 2010.05.31. 00:57:51

Ezekhez a cuccokhoz nem Geeknek kell lenni, csak szimplán hülyének.

ebedli 2010.05.31. 01:14:16

Megnéztem háromszor, és szégyen ide, szégyen oda, de nem értem a rubbotot. Mi a fene az???

A többi amúgy jó, a háromcsöcsű nő (nem gumiból) volt a Hasonmásban is, a Svájcinégerrel.
A baszófotel meg egyenesen zseniális.

ebedli 2010.05.31. 01:16:27

Jaja, rájöttem, vibrátoros péniszgyűrű elefántnak, szép.

neba'! 2010.06.09. 10:55:45

azé nehogymá egy fotel mondja meg nekem, mi a jó! beteg állat japók!:)

X-faktor! Látod, legalább a kutya őrül neki:)

egyébként meg kár volt a sörért:( inkább itta volna meg

Flasche leer! · http://worldofpoker.hu/ 2010.06.10. 10:27:46

Hát durva!Sok degenerált állat....
El tudom képzelni a vásárlói szegmenst!
LOL
süti beállítások módosítása