Olyanod biztos volt, hogy buli után felébredtél másnap, és nem tudtad, mi történt. Olyanod is biztos volt, hogy tudtad, mi történt, de szeretnél nem emlékezni rá. Olyanod végképp volt, amitől legszívesebben a föld alá süllyednél, de a haverok évek után is könnyek között visítva-fetrengve adják elő egymásnak a sztorit. És hogy hogy nézne ki mindez, ha le is lenne dokumentálva? Íme néhány azoknak az SMS-ei közül, akik erre is gondoltak...

A fű sem segített. Szarabb a kedvem, de legalább félek a felhõktõl és a tücsköktõl

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Tegnap megint buliztunk, megint a budiban ébredtem... Szerintem átrakom az ágyam.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Mielõtt mondhattam volna "nem az a fajta lány vagyok" az voltam.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Az elõbb megköszöntem a bankautomatának, hogy adott pénzt

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Kijöttünk Hollandiába, hogy a budiban elbújva füvezzünk...

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Az rossz jel, ha kifújom az orrom és vodka szaga van?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Azt mondtad neki, hogy a nyakára tekered a farkad, aztán berántod, mint egy fûnyírót. Ezért ment haza.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Részegen valami idegen házibuliban: Azt hittem a farkam veszem elõ a pisáláshoz, de a bal herém volt. Átáztam. Gyere értem.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nem látta valaki a kalapom a sálam és a pulcsim?? Amúgy hogy jutottunk haza???

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Aztán elkezdte nyalogatni az anyajegyem, mert azt hitte az a melbimbóm.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Hogy milyen? Mint egy nagy Q betû. Nagy test, kis pöcs.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Hazaérve bemutatkoztam a kutyának.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Szeva zotya intéztem az esti jakuzzihoz egy puncit. Ha mákod van mindketten megránthatjuk. kieg: Mindezt a "jó kis puncinak" küldte el.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Mindjárt írjuk a matekot. Csak a pitagorasz-tételt tudom, meg szopni...szorítsatok

Köszi Pepe :)



Címkék: buli sms vicces sztorik

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyushop.blog.hu/api/trackback/id/tr871504697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása