Őszintén megmondom, nincs olyan isten, amiért én egy ilyet a gyerkőcöm kezébe nyomjak. Az még hagyján, hogy sikítva farolna ki a szobából a kisklambó, bekapcsolás után 2 másodperccel, de hogy én sem mennék be, hogy megállítsam a macit és mentsem, ami menthető, az tuti. Mielőtt megnéznénk a videót, egy kis háttérinfó a cuki-muki kisbocsról. Az eredeti neve Teddy Ruxpin volt. 1985-ben dobták piacra, a hátába egy kazetta lejátszó volt építve, ha jól vágom a szöveget, illetve ennek köszönhetően tudta mozgatni a szemét és a száját. Ne kérdezd, hogyan, nem én terveztem. Szóval a maxi fícsör a kazetta lejátszás, illetve a száj- és szemmozgatás volt. Töristunde off, videó következik, lássátok, mi lett belőle, és hogy tudjátok, a fentieket miért mondtam. Kérem a kiskorúak és érzékeny lelkűek az 1. pár másodpercben ne nézzék, felkavaró képsorok következnek!

Én szóltam...

Az oldalon szereplő leírás szerint a készítő járóképesre is meg szerette volna csinálni, csak nem sikerült neki a felvétel időpontjáig. Bakker, ez a dög fogja magát, feláll, és elkezd a kezeivel hadonászva, a fejét forgatva járni, miközben sunyikat pislog rám, és a száját is mozgatja??! Jessszus, hívjátok Karras atyát (Ördögűző 1.)!



Címkék: játék beteg kütyü robot bluetooth teddy plüssmackó ruxpin

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyushop.blog.hu/api/trackback/id/tr782760831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flórika_79 2011.03.29. 14:39:01

Bízom benne, hogy a fenti soraidat viccnek szántad... Ember, nem a robot macival van gond, hanem veled! Ezek szerint Furby-t sem láttál még soha, ugye?! És abban mégis mi a p*csám a para, hogy az elején szétszedi és megjavítja???! Az én lányomnak több "robotja" is van és imádja őket. És még sohasem ijedt meg egyetlen hasonló játéktól sem... ennyit erről.

Tényleg érdekes mentalitás ez egy kütyüshopos arc részéről... -_-"

Mr Nice 2011.03.29. 16:09:51

Ez semmi más csak egy látogató csalogató jól felkonferált semmi.
hangzatos duma csak hogy többen kattintsanak. Végül is ezért nem lehet megkövezni, de azért már igen, mert hülyeségeket beszél ;) Ugye? Mr. kutyashop! :D
süti beállítások módosítása