Nem tudom, honnan származik, csak azt, hogy én honnan csórtam, ezúton is köszi egyik kedvenc bloggeremnek :). Igen, csórtam, de annyira rohadtul tetszik az igazságszolgáltatás eme fura és visszaszorulóban lévő, de soha meg nem szűnő módszere, hogy muszáj volt kitenni. Angolosok előnyben, magyarosok az apró betűben találják az infót, mitől fetrengek még most is könnyes szemmel és home-made besza-behu naciban a földön.

 

 

"Na, jöhet egy nagy csésze frissen gőzölt KUSSOJJÁÁÁ MÁÁ'?

1. Helen, ez a leghitványabb ízű foslé amit valaha is kóstoltam!

2. Bill, esküdj meg az istenre, hogy nem iszol Helen kávéjából, olyan az íze, mint valami lejárt szavatosságú méregnek.

3. Valójában tényleg méreg van benne. Már rosszul vagyok a faszságaitól, ezért minden csésze kávéjába keverek egy kis mérget.

4. Én is ezt csinálom Billel. Mindig örömmel szolgálom fel neki a napi csésze Kussojjáá Máá adagját.

1951-ben egy ismert amerikai egyetem felmérést készített, melyből az derül ki, hogy az amerikai háziasszonyok rengeteg faszságot kénytelenek eltűrni nagyszájú, idióta, baromarcú férjeiktől. A tanulmány konklúziója a probléma megoldására...

MIND-EGY, tessék, itt egy csésze frissen gőzölt KUSSOJJÁÁÁ MÁÁÁ."

A többi az bla-bla, viszont imádom a P.S. részt jobb oldalon: "Soha ne baszakodj azzal, aki az ételeidet készíti."



Címkék: beteg bizarr poén plakát

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyushop.blog.hu/api/trackback/id/tr711467388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása